הדים רבים לסיום סדרת השיעורים החינוכיים של הרב פרידמן

בימים אלו מציינים במדרשייה בסיפוק רב סדרת הרצאות מרתקת ומאלפת, בנושאיים חינוכיים ועוד, שנמסרו על ידי איש החינוך הנודע הרב משה פרידמן. השיעורים המסתיימים בימים אלו עוררו הדים חיוביים רבים, והיוו את אחד המיזמים הגדולים מאז הוקמה המדרשייה לפני חודשים אחדים.

מיום הקמתה, הציבה הנהלת המדרשייה מטרה, לצקת תוכן ערכי בפעילות, והענקת כלים מעשיים למשתתפות, בנושאי הבית, זוגיות וחינוך והעשרה כללית, בדרכה המיוחדת של המדרשייה.

ואמנם, כבר בשיעור הראשון ניכר כי סדרה זו הולכת להיות הפתעה גדולה. עשרות נשים השתתפו בהרצאות ושתו כל מילה בשקיקה רבה. שוב ושוב מתברר, כי נושאי החינוך עומדים בראש מעיינן של נשות המדרשייה, ובוודאי כאשר החומר מרתק במיוחד, מלא בתוכן רב ומוגש בכישרון רב ומתוך חיבור ממשי לחיי היומיום.

עיקרי הנושאים היו: כוחה של תפילה; ההתמודדות מול מרדנות של נוער; עידוד ועונש בחינוך; ומשמעות ההכרזה "נעשה ונשמע" לקראת חג השבועות.

* * * * *

לקראת סיום סדרת ההרצאות, נערכה ארוחה משותפת למשתתפות, ושביעות רצון ניכר על פני כולן.

כמו בכל דבר בעולם, מי שמתכונן ולומד את החומר, מגיע מוכן יותר, ערוך יותר ומוצלח יותר. זה נכון בבישולים, זה נכון כאשר ניגשים לשיפוץ הבית, כאשר מגיעים לראיון לצורכי עבודה, וזה נכון שבעתיים בנושאים הקשורים לנפש האדם, כאותם נושאים עליהם נסובה סדרת ההרצאות של הרב פרידמן.

כתבות נוספות:

סדנת שיעורים של הרב אבנר קוואס בזיו התורה

תוכניה ערב שבועות תשע"ו

תוכניה למדרשת שבילי שושנים חודש כסלו תשע"ו

ח' טבת תשע"ה- שיעור של הרה"ג אייל עמרמי בזיו התורה

שיעורים המתקיימים בחודש חשוון תשע"ה במדרשת שבילי השושנים

מדרשת שבילי השושנים- תוכניה לחודש אלול תשעד

מדרשת שבילי השושנים- תוכניה חודש תמוז ע"ד

ביחד, בלב אחד!

סגור לתגובות.