וקווי ה' יחליפו כח

הרהורים בעקבות מחנה קיץ לתלמידי הישיבה "רינת אהרן"

אשריכם גיבורי החיל, מה טוב חלקכם עמלי תורה, מה נעים גורלכם בחורים מובחרים מלגיונו של הקב"ה, ומה יפה ירושתכם תלמידי ישיבת "רינת אהרן".

רואים אתכם בימי השגרה, עת עמלים הינכם על תלמודכם. אין כוח בעולם שיכול לכם, אל מול נחישותכם העצומה. הנה אתם גם בימי השבתות, ששים ושמחים בשמחת השבת, מתענגים על טוב ה'. יחדיו מלוכדים, כאיש אחד ובלב אחד. ששים ושמחים לעשות רצון שמים, להרבות חסד וטוב, ולהעפיל מעלה במעלות התורה וקניניה.
האם יש מחיר לתפילת שחרית אחת בישיבה? היש סופר שיוכל לתאר את אווירת הישיבה בעת עולים שירי דבקות מפי תלמידיה? או שמא מתיימר מישהו להעלות עלי כתב "סדר" אחד מסדרי הישיבה?
אם חשבתי שאני כבר יודע הכל, מתברר שאין גבול להפתעות… אוחז אני בידי את התוכניה של מחנה קיץ תשס"ט, קמפ – הנועד לחילוץ עצמות ולהחלפת אוירה. אגירת כוח לזמן הבא.
כמדומני, שאין שם כמה שעות ללא משהו רוחני. אין יום מבלי לימוד התורה (שעתיים תמימות!!), וגם בתוך הפעילויות יש מגוון רחב של מפגשים עתירי-תוכן, כאלו שניתן לעשותם באווירה נעימה של "בין הזמנים", בתחושה משחררת. הזדמנות פז של ערב שאלות ותשובות עם מורנו הרב פרץ שליט"א; חבורה" עם הרב רכניצר שליט"א, מאוהבי הקהילה ומרבניה הנכבדים של הקהילה החרדית בחיפה; שיעור מרתקים מפי רבנים ואישים חשובים, וכמובן הרבה פעילויות משחררות, מהנות ומאתגרות. ארבעה ימי קמפ מלאים וגדושים, שבוודאי יותירו את חותמם לזמן רב.
החן ששורה על תהלוכותיה של הישיבה, מעניק שם טוב לתלמידי הישיבה, וקורת רוח לרבני הישיבה – הזוכים לראות את פרות גידוליהם, נושאים חן בעיני אלקים ואדם, וניכרים בהנהגותיהם הישרות בכל מקום הימצאם, לשם לתפארת ולתהילה.

כתבות נוספות:

סדנת שיעורים של הרב אבנר קוואס בזיו התורה

תוכניה ערב שבועות תשע"ו

תוכניה למדרשת שבילי שושנים חודש כסלו תשע"ו

ח' טבת תשע"ה- שיעור של הרה"ג אייל עמרמי בזיו התורה

שיעורים המתקיימים בחודש חשוון תשע"ה במדרשת שבילי השושנים

מדרשת שבילי השושנים- תוכניה לחודש אלול תשעד

מדרשת שבילי השושנים- תוכניה חודש תמוז ע"ד

ביחד, בלב אחד!

סגור לתגובות.