נחנכה מלונית האירוח אשל אברהם – שבילי אורחים

[heading style="1"]במעמד מרגש ומרומם נחנכה מלונית האירוח 'אשל אברהם – שבילי אורחים'[/heading]

במעמד מרגש ומרומם, בהשתתפות רבנים ואישי ציבור, ובנוכחותם המרשימה והמכובדת של הסגל הרפואי בביה"ח רמב"ם בחיפה, נחנכה מלונית החסד 'אשל אברהם – שבילי אורחים', לרווחת החולים ובני משפחותיהם.
מיזם כביר זה, המצטרף לשורת מעשי החסד שע"י 'שבילי אור', הינו פרויקט שמי שלא נזקק לו – ממילא לא יבין; ומי שנזקק – לא צריך הסברים…

[heading style="1"]חנוכת המלונית וקביעת המזוזה[/heading] ביום ראשון, כ"ד בסיון, נחנכה מלונית האירוח, במעון החדש, ברחוב העליה 22 בת גלים רבנים חשובים מחיפה ומחוצה לה הגיעו ובאו, לצד אישי ציבור חברי עיריה, חכי"ם וידידי המוסדות.
האבזור המושלם, והירידה לפרטי הפרטים, הצליחה להדהים ולהפתיע את האורחים כולם, שציינו את המיזוג המושלם בין אירוח ברמה של מלון יוקרתי, לבין אווירה ביתית נעימה. ששת חדרי האירוח, מעוצבים כיחידות בפני עצמן, לתת לכל שוהה את פרטיותו המושלמת, ולהקל לפחות במשהו על השהות לצד החולה ועל הריחוק מהבית ומהמשפחה.
את פני הבאים קידמו צלילים ענוגים של כינור, וגם תקרובת מכובדת הוגשה לכבוד האורחים. חבר הכנסת הרב אורי מקלב, נשא דברי ברכה נרגשים, כשאינו מצליח לכלוא את התפעלותו העצומה מהמלונית המושלמת.
הפתעה נעימה הייתה, עת הופיעו קבוצת תלמידים מבית הספר ביחד, שבאו לחגוג עם טקס הפתיחה, ובידם זרי פרחים לכבוד המאורע. התברר, כי בבית הספר ביחד שע"י מוסדות שבילי אור, החליטו 'למנף' את עניין החסד, ונצל את ההזדמנות להחדיר בילדים את החשיבות שבעשיה התנדבותית והעזרה ההדדית זה לזה.
יתירה על כך. בלובי המלונית נתלתה מסגרת מהודרת ומרשימה, בראשה מתנוסס לוגו בית הספר 'ביחד', ומתחתיה כיתוב מחמם-לב ומרגש: "ניתן לרשום כאן את שמות החולים, שמם ושם אימם, ונשתדל להתפלל עבורם בבית-הספר. אתכם, תלמידי 'ביחד' "…

[heading style="1"]סעודת המצווה בכבודה ובהדר[/heading] סעודת מצוה לרגל חנוכת המלונית, נערכה בכבוד ובהדר באולמי 'יוטבתה', בעריכה מושלמת ובהפקה נאה.
בלטו בנוכחותם המכובדת קבוצה נכבדה ומרשימה של הסגל הרפואי בביה"ח רמב"ם, רופאים גדולים וידועי שם שהקדישו מזמנם היקר ובאו להוקיר ולחזק את מלונית האירוח.
הנוכחים העלו על נס את הנדיב הדגול, איש החסד הנודע, ר' אברהם ז'ולטי שיחי', אשר נדבה רוחו אותו לאחוז במידת הכנסת אורחים של אברהם אבינו ע"ה, בייסוד מלונית לרווחת משפחות החולים ומלוויהם.
המיזם הכביר, שעד זה לא מכבר נראה כחלום, יצא מן הכח אל הפועל, הודות לפעילותו הנמרצה של איש סגולה, מרביץ תורה ומפיץ יהדות, הרב אליהו אילני שליט"א, יו"ר ארגון 'נפש יהודית', אשר מכוח מעשיו הדגולים זכה המיזם לקרום עור וגידים, ולהעשות לעובדה קיימת.
במהלך האירוע הוקרנה מצגת מרגשת עד דמעות, על כוחה של אמונה גם בעתות קושי, בנשיאת עיניים לבורא עולם כי לא כלו רחמיו.

[heading style="1"]עתה לא נותר אלא לקוות, כי מלונית האירוח תוכל לשמש רק בשמחות ובלב שמח, ואך רפואות וישועות ימצאו את עם ישראל כל הימים, אמן ואמן.[/heading]

כתבות נוספות:

סדנת שיעורים של הרב אבנר קוואס בזיו התורה

תוכניה ערב שבועות תשע"ו

תוכניה למדרשת שבילי שושנים חודש כסלו תשע"ו

ח' טבת תשע"ה- שיעור של הרה"ג אייל עמרמי בזיו התורה

שיעורים המתקיימים בחודש חשוון תשע"ה במדרשת שבילי השושנים

מדרשת שבילי השושנים- תוכניה לחודש אלול תשעד

מדרשת שבילי השושנים- תוכניה חודש תמוז ע"ד

ביחד, בלב אחד!

תגובה אחת על נחנכה מלונית האירוח אשל אברהם – שבילי אורחים