סיום שנה"ל תשע"א בגני שלמי תהילה

[heading style="1"]ביום שישי ער"ש פר' פינחס, חגגו ילדי מכינת שלמי תהילה את מסיבת הסידור ברוב פאר והדר.[/heading]

המסיבה נערכה בית המדרש "זיו התורה" בהשתתפות: מורנו הרב פרץ מאיר שליט"א נשיא מוסדות שבילי אור, הרב יצחק מידני שליט"א מו"ץ בית ההוראה "זיו מנחם", הרב אלדד סבאג חבר ועדת הרבנים של "שלמי תהילה", מנהל הגנים, והורי התלמידים היקרים.

הילדים ישבו בחזית הבית מדרש כשהם מרוגשים מאוד על ראשם מונח כתר מיוחד ולצווארם נענדה עניבת פאר, מעשה ידי הגננות המסורות.

המלמד הרב שרגא בוייאר פתח את המסיבה בהתרגשות רבה, הרב בוייאר סיפר שהשנה האחרונה הייתה עבורו חוויה מיוחדת, "אני מרגיש כאילו הילדים שלי היום מקבלים סידור, נפשי נקשרה בנפשם" תחילה כובד בדברי ברכה מו"ר הרב פרץ מאיר שליט"א שדיבר על חשיבותה המיוחדת של תפילת תשב"ר ובירך מעומק ליבו את הילדים והוריהם.

הרב יצחק מידני שליט"א דיבר על מעלת התפילה והביא מקורות לכך מחז"ל. הרב בירך את הילדים שיזכו לגדול בתורה וביראת ה' טהורה. אמן.

הרב יצחק מאדר, מנהל הגנים, בירך את ההורים ואת הילדים, הודה לרבנים על שטרחו להגיע למעמד המרגש, לרב בוייאר על טרחתו ומסירותו לילדים היקרים, ולצוות הגן המסור שגם בתנאים ירודים הגיע להישגים מרשימים.

במצגת מרגשת שהוכנה לכבוד האירוע נראו הילדים המתוקים, מברכים את הוריהם היקרים, בברכות מיוחדות ומרגשות, אף תלמידי הטרום מכינה ברכו את חבריהם ברוחב לב לקראת קבלת הסידור החדש.

הרב פרץ מאיר חילק את הסידורים לילדים הנפלאים שעולים כבר לכיתה א' בעז"ה. ולאלו שעולים למכינה חולק שי נאה למזכרת ממסיבה זו.

הילדים היקרים קראו את פרק ק' בתהילים –"מזמור לתודה" בניגון ספרדי ירושלמי מרגש כמסורת בית אבא. לאחר מכן רקדו האבות וההורים עם הרבנים. מדהים היה לראות את הילדים רוקדים בהתרגשות כזו ובשמחה.

לסיום נפרשה טלית ע"ג כל הילדים תוך אמירת הפסוק "המלאך הגואל"  ולסיום חולקו לילדים שקיות מיוחדות של ממתקים שהוכנו אף הם ע"י הגננות.

בהזדמנות זו ברצוננו להודות לגננות ,ולגב' בוייאר שעמלה רבות על ארגון המסיבה מיוזמתה, ולגב' גרגל על הכנת המצגת הנפלאה. תהי משכורתכם שלמה מעם ה', אמן.

כתבות נוספות:

סדנת שיעורים של הרב אבנר קוואס בזיו התורה

תוכניה ערב שבועות תשע"ו

תוכניה למדרשת שבילי שושנים חודש כסלו תשע"ו

ח' טבת תשע"ה- שיעור של הרה"ג אייל עמרמי בזיו התורה

שיעורים המתקיימים בחודש חשוון תשע"ה במדרשת שבילי השושנים

מדרשת שבילי השושנים- תוכניה לחודש אלול תשעד

מדרשת שבילי השושנים- תוכניה חודש תמוז ע"ד

ביחד, בלב אחד!

סגור לתגובות.