ביקור הרב יצחק יוסף שליט"א

התרגשות גדולה הייתה מנת חלקה של קהילת "זיו התורה" עם בואו לברכה של הגאון הרב יצחק יוסף שליט"א, בעל ה"ילקוט יוסף", אשר הגיע לביקור בקהילה.harav-yosef (3)
הביקור שערך שעות ספורות, הותיר רושם כביר. בבחינת "מועט המחזיק את המרובה", הכניס הרב אל תוך סדר יומו המבורך סיור רב רושם, מלווה בשיעורי תורה, ושופע בתחושות מרוממות אשר הותירו חותם של ברכה על המוסדות והקהילה.
רגש רב ניכר בעת שכובד הרב בסנדקאות, בברית מילה לרך הנולד, בנו של האברך החשוב הר' דוד בן שלמה שליט"א.
במסגרת שיעורי התורה, מסר הרב שיעור תורני בישיבת "רינת אהרן" שם הקשיבו בני הישיבה בשקיקה לדברי הרב. השיעור המרתק היה בנידון ההלכתי של "מלאכות שבת דאורייתא ודרבנן" ובפרטי ההלכות העולות מכך.
בהמשך, סייר הרב בבית הספר ביחד, שם עמד על ההשקעה המרובה הניכרת מכל פינה. עוד הוסיף הרב לבקר באתר המקוה הנמצא בשלבי בניה מתקדמים. הבניין עצמו נבנה והולך בעיצוב מרשים, כאשר בשלבי התכנון והביצוע כלולים הן הידורים הלכתיים ופיקוח ברמה גבוהה, והן נוחות ותכנון ברמת שיא, לתועלת הציבור ולמען הרבות טהרה.
גם ל"זיו התורה" נשמר מקום של כבוד בביקור חשוב זה, בעת שמסר הרב את השיעור המרכזי בהיכל בית המדרש שהיה מלא מפה לפה בתושבים שהצטופפו לשמוע את דבר ה'.
רישומי הביקור בוודאי לא יפוגו מעימנו לזמן רב.

harav-yosef (11) harav-yosef (12) harav-yosef (13) harav-yosef (14) harav-yosef harav-yosef (1) harav-yosef (2) harav-yosef (4) harav-yosef (5) harav-yosef (6) harav-yosef (7) harav-yosef (8) harav-yosef (9) harav-yosef (10)

כתבות נוספות:

סדנת שיעורים של הרב אבנר קוואס בזיו התורה

תוכניה ערב שבועות תשע"ו

תוכניה למדרשת שבילי שושנים חודש כסלו תשע"ו

ח' טבת תשע"ה- שיעור של הרה"ג אייל עמרמי בזיו התורה

שיעורים המתקיימים בחודש חשוון תשע"ה במדרשת שבילי השושנים

מדרשת שבילי השושנים- תוכניה לחודש אלול תשעד

מדרשת שבילי השושנים- תוכניה חודש תמוז ע"ד

ביחד, בלב אחד!

סגור לתגובות.