דבר הרב – אדר תשס"ט

אדר – אלופו של עולם דר – בחודש זה, שבו ראה עם ישראל השגחתו בתוך הטבע, מגילת אסתר- מגלה את ההסתר, מסוגל יהודי להגיע להבנה והשגה שהקב"ה דר בתוכינו ושהכל בכל מכל כל מנוהל ומושגח על ידיו. וכשיהודי מרגיש כך הוא הבנ"א השמח האמיתי.

זכרוני בהיותי ילד בביקורי האחרון אצל סבי זצ"ל רבה של ציריך לפני פטירתו והיה מוטל בחוליו בבית החולים והיה קשה לראותו סובל כ"כ והוא הרגיש מה עבר בליבי באותה העת, אמר לי: "יהודי שעובר גשר צר עם בנו הקטן וכל רגע יכול הילד ליפול, אבל אם הוא מחזיק ביד של האבא הוא רגוע, ביודעו שאביו ידאג שלא יפול לא ימינה ולא שמאלה".

בחודש זה מסוגל יהודי להרגיש שאביו מלווה אותו גם אם יש קשיים וכל מיני עוגמת נפש, יהודי מרגיש שאלופו של עולם דר איתו ביחד ודואג שלא יפול.

משמעות מיוחדת יש לימים אלה בו אנו לכלל מוסדות שבילי אור וקהילת "זיו התורה" בימים אלה בו אנו שוקדים על הדינר המיוחד שמתעתד להערך ברצות ה' בעוד פחות משבוע, זוהי הזדמנות להביט על העבר לשמוח ולהודות על השגחת ה' שמלווה אותנו במשך כל השנים כמו אבא שמחזיק את בנו על גשר צר, להתבונן בחסדי ה' עלינו על כל צעד ושעל וע"י זה להגיע להרגשה הנפלאה של משנכנס אדר להכניס אלופו של עולם בתוכינו.
באירוע זה נודה, נבקש ונאחל על העתיד ונכיר טובה להקב"ה על כל אשר גמלנו.

כתבות נוספות:

סדנת שיעורים של הרב אבנר קוואס בזיו התורה

תוכניה ערב שבועות תשע"ו

תוכניה למדרשת שבילי שושנים חודש כסלו תשע"ו

ח' טבת תשע"ה- שיעור של הרה"ג אייל עמרמי בזיו התורה

שיעורים המתקיימים בחודש חשוון תשע"ה במדרשת שבילי השושנים

מדרשת שבילי השושנים- תוכניה לחודש אלול תשעד

מדרשת שבילי השושנים- תוכניה חודש תמוז ע"ד

ביחד, בלב אחד!

סגור לתגובות.