הכנסת ספר תורה ל"זיו התורה"

הקהילה לבשה חג

הכנסת ספר תורה ל"זיו התורה"

השמחה שעלתה על גדותיה, לרגל הכנסת ספר תורה חדש לבית המדרש של "זיו התורה", חצתה את גבולות הקהילה, וסחפה עמה את כל השכונה כולה, בגילה בשמחה וברננה.
היה זה ביום רביעי, ד' בסיון תשס"ט, בימים של הכנה לקראת חג קבלת התורה. קהילת "זיו התורה" לבשה חג, ושמחה אפפה על תהלוכותיה. הייתה זו שמחת לב פנימית, מרגשת ומשובבת לב, בקול שירה ותודה והמון חוגג; רגש ודבקות בקב"ה נותן התורה, מלווים בשמחה ואושר על היותנו עם התורה.
הכנסת ספר תורה (1) שעה ארוכה לפני יציאת התהלוכה, החלו אורחים רבים להגיע לבית התורם הנכבד, בעל הלב החם לכל דבר שבקדושה, ידידנו מר פנחס סויסה שיחי' לאוי"ט, ברחוב נתיב חן 69, שם התקיים טקס כתיבת האותיות.
כתיבת האותיות הסתיימה, האות ניתן, והתהלוכה הססגונית החלה, כאשר הפתיחה המרשימה הייתה בדמותן של לא פחות מ… 70 יונים צחורות אשר התעופפו להן מעל התהלוכה הנהדרת. שושביני השמחה לא חסכו בכל אמצעי למען הרבות שמחה ודיצה, לרבות מטח של זיקוקי דינור מרשימים ונהדרים בבחינת 'תנו כבוד לתורה'.
ילדי החמד של תלמוד תורה "מורשת התורה" כיבדו את ה' באורים, וצעדו לפני התהלוכה ובידיהם לפידי אש, לכבוד התורה "למען טכס הר ירדת עליו באש". אשרי העם שככה לו!
היה זה מעמד כביר לכבודה של תורה, בהשתתפות נכבדה של רבני חיפה, למגוון שבטיהם ועדותיהם, כולם נקבצו ובאו לשמוח ולשוש בשמחת התורה. אורח כבוד הגיע ובא מאשדוד הדרומית לכבודה של תורה, הרב הצדיק בנש"ק רבי חיים פינטו שליט"א, אשר התקבל בברכה רבה ע"י מו"ר הרה"ג הרב מנחם חשאי שליט"א.
מחזה מרגש ומרנין, לראות את האמת היהודית פורצת ועולה, כאשר תושבים רבים, מהם כאלו שאינם שומרי תורה ומצוות, ראו מביתם את התהלוכה הנהדרת, ומיהרו להצטרף לשירה ולריקודים בכל לב, לכבוד התורה ולכבוד נותן התורה. אשריך ישראל מי כמוך!
הפתעה מרגשת הייתה כאשר הופיע ובא מו"ר הרב פרץ מאיר שליט"א נשיא המוסדות, אשר הגיע היישר משדה התעופה, בשובו משליחות קודש עבור המוסדות, והועיד את פניו מייד אל חגיגת השמחה, לכבוד התורה הקדושה משוש חייו.
עם הגיע התהלוכה לבית המדרש של "זיו התורה", יצאו ספרי התורה הקיימים, להקביל את פני ספר התורה החדש, כנהוג, ויחדיו הוכנסו להיכל, בשירה אדירה אשר התרגשות ושמחה שמשו בה בערבוביה.
איך אמר מישהו, כל החיים שלנו הם תהלוכה אחת גדולה. כשהתהלוכה יוצאת עם כל הלב ובנתיב-חן… לא פלא שהיא מגיעה לזיו התורה…

הכנסת ספר תורה (3)
הרה"ג הרב מנחם חשאי שליט"א, תורם הספר מר פנחס סויסה והרה"ג רבי חיים פינטו שליט"א
הכנסת ספר תורה (4)
הרב חיים פינטו שליט"א בכתיבת אות בס"ת
הכנסת ספר תורה (5)
הרב מרדכי ליבר כהן – משגיח הישיבה בכתיבת אות
הכנסת ספר תורה (6)
ראש הישיבה הרב יהודה אריה מאיר שליט"א בכתיבת אות בס"ת
הכנסת ספר תורה (9)
הרב אשר כנפו בכתיבת אות
הכנסת ספר תורה (10)
הרה"ג פרץ מאיר שליט"א ראש המוסדות עם רב העיר חיפה הרה"ג שלמה שלוש שליט"א
הכנסת ספר תורה (11)
הרב יחיאל מעכל ברנשטיין שליט"א בכתיבת אות
הכנסת ספר תורה (12)
הרב שמעון ריזל שליט"א בכתיבת אות
הכנסת ספר תורה (13)
הרה"ג פרץ מאיר שליט"א בכתיבת אות בס"ת
הכנסת ספר תורה (7)

הרב מצגר שליט"א בכתיבת אות

הכנסת ספר תורה (14) הכנסת ספר תורה (15) הכנסת ספר תורה (16) הכנסת ספר תורה (17) הכנסת ספר תורה (18) הכנסת ספר תורה (19) הכנסת ספר תורה (20) הכנסת ספר תורה (21) הכנסת ספר תורה (22) הכנסת ספר תורה (23) הכנסת ספר תורה (24) הכנסת ספר תורה (25) הכנסת ספר תורה (26) הכנסת ספר תורה (2)

כתבות נוספות:

סדנת שיעורים של הרב אבנר קוואס בזיו התורה

תוכניה ערב שבועות תשע"ו

תוכניה למדרשת שבילי שושנים חודש כסלו תשע"ו

ח' טבת תשע"ה- שיעור של הרה"ג אייל עמרמי בזיו התורה

שיעורים המתקיימים בחודש חשוון תשע"ה במדרשת שבילי השושנים

מדרשת שבילי השושנים- תוכניה לחודש אלול תשעד

מדרשת שבילי השושנים- תוכניה חודש תמוז ע"ד

ביחד, בלב אחד!

סגור לתגובות.