יום מנוחה וקדושה-שבת מועדון נוער

moadonשבת של התעלות והתרוממות הייתה מנת חלקם של חברי המועדון.
מועדון הנוער "שבילי אור", נועד עבור נערים מתושבי השכונה, המתאספים בקביעות לשמיעת שיעורים ולהתחזקות. הפעם הם זכו להפתעה נעימה ומרגשת, שבת של התעלות בצוותא – פרי עמל של הצוות המארגן. האווירה המיוחדת, הורגשה היטב בחלל האוויר משך כל השבת.
עם פרוס השבת את כנפיה, נשא הרב אשר כנפו דברים לפני הנערים. דבריו הלבביים פילסו את דרכם ללבבות, והיוו פתיח מוצלח לשבת הנפלאה. ריקודו הסוער של מורינו הרב פרץ  שליט"א עם הנערים, הצית את הניצוץ היהודי ברגש רב. משך שעות ארוכות ישבו הנערים באווירה נעימה עד מאוד, מלאת חן יהודי וטעם טוב. בחורי הישיבה שהגיעו, סחפו את כולם בשירי נשמה ודבקות ובדברי תורה.
תפילת שחרית נערכה בישיבה, והאורחים כובדו לעלות לתורה, בגיל וברגש. הקידוש החלבי, היה המשך טבעי לאווירת 'חג מתן תורה' ששררה שם… את סעודת יום השבת פיאר בהשתתפותו הרב  הגאון רבי טוביה קרמז', אשר במתק שפתיו בסעודת השבת ובשיעור אחה"צ ריתק את הציבור בדברים משובבי לב ומשמחי נפש. לאחר מנוחת הצהריים מסר הרב  שמעון ריזל את שיעורו, באומנות הדיבור אשר חונן משמים, ובהשכילו להפוך את השיעור לרב שיח מאלף.
הייתה זו ללא ספק שבת נפלאה, שלא תישכח לזמן רב. בימים שאחרי השבת, התרגשו המארגנים לשמוע אודות נערים שקיבלו על עצמם קבלות טובות, בזכות השפעתה הברוכה של השבת. אכן, "יכירו בניך וידעו כי מאתך היא מנוחתם – ועל מנוחתם יקדישו את שמך".

moadon1

כתבות נוספות:

סדנת שיעורים של הרב אבנר קוואס בזיו התורה

תוכניה ערב שבועות תשע"ו

תוכניה למדרשת שבילי שושנים חודש כסלו תשע"ו

ח' טבת תשע"ה- שיעור של הרה"ג אייל עמרמי בזיו התורה

שיעורים המתקיימים בחודש חשוון תשע"ה במדרשת שבילי השושנים

מדרשת שבילי השושנים- תוכניה לחודש אלול תשעד

מדרשת שבילי השושנים- תוכניה חודש תמוז ע"ד

ביחד, בלב אחד!

סגור לתגובות.