תלמידי "רינת אהרון" בחיק הטבע

yeshiva (1)תלמידי ישיבת "רינת אהרון", העמלים על תלמודם בהתמדה, יצאו בחודש שעבר לטיול מאתגר ומרענן בחיק הטבע, בהשתתפות ראש הישיבה, המשגיח ומגידי השיעורים.
המשמעת העצמית המרשימה של תלמידי הישיבה תמיד, בלטה היטב ביום הטיול, עת התנהל סדר הלימוד לפני הצהריים, כבכל יום! ככה זה ברינת אהרן, בלימוד התורה הם הולכים על כל הקופה…
עם הגיע שעת צהריים יצאה הישיבה להר הארבל (ארבל ר"ת במיוחד לתלמידי רינת אהרון…). ליד חורבות בית כנסת העתיק הסמוך למושב ארבל, עצרו תלמידי הישיבה, שם שפכו צקון שיח לפני הבורא, במקום תפילה עתיק זה.
מחזה עוצר נשימה נגלה בפני המטיילים במצפור הצופה על ים כינרת. המצפור הגבוה מהכינרת בכ-400 מטרים, מאפשר ראיה רחבה לכל האזור, כולל המערות שבמצוק שם התחוללו קרבות עזים בימי הורדוס, על רקע הרי הסביבה הנראים בכל הדרם.
אטרקציה מיוחדת במינה הייתה הירידה בצוק ההר. מי כמו תלמידי הישיבה המעפילים כל השנה לפסגות בתורה וביראת שמים, מי כמוהם מאמן את עצמו ללא הרף לא ליפול בצוקים החדים של פיתויי הרחוב, כאן מצאו הם הזדמנות נאותה לפסוע בזהירות הנדרשת, בחבלים ובמדרגות, ובמסלול עוצר נשימה.
עם רדת הערב, ביקרו תלמידי הישיבה במושב פרוד, אצל הרב מרדכי מזרחי המתגורר שם ליד הנחל, במקום מלא קדושה וטהרה ופרישות מהעוה"ז. תפילת ערבית נערכה במקום, ולאחר מכן הסבה הקבוצה לסעודה עליזה. דברי תורה נשמעו בשקיקה מפי רבני הישיבה, ותלמידי הישיבה פצחו בשירה וזמרה שנשמעו למרחוק.

yeshiva (3) yeshiva (5)

כתבות נוספות:

סדנת שיעורים של הרב אבנר קוואס בזיו התורה

תוכניה ערב שבועות תשע"ו

תוכניה למדרשת שבילי שושנים חודש כסלו תשע"ו

ח' טבת תשע"ה- שיעור של הרה"ג אייל עמרמי בזיו התורה

שיעורים המתקיימים בחודש חשוון תשע"ה במדרשת שבילי השושנים

מדרשת שבילי השושנים- תוכניה לחודש אלול תשעד

מדרשת שבילי השושנים- תוכניה חודש תמוז ע"ד

ביחד, בלב אחד!

סגור לתגובות.